Högst upp på "VILL HA- listan" !

Gjorde ett collage med lite militärgröna plagg och några vinröda i olika nyanser..!
Har kommit in i en period då jag älskar militärgrönt och vinrött typ, skulle kunna köpa upp flera miljoner på kläder i dessa färger känns det som.. :)
Jag handlar hellre något lite höstigt,stickat eller lite varmare plagg än att köpa ett neonfärgat linne, sån är jag!
Har hittat en militärgrön jacka som jag verkligen älskar, den står högst upp på min "vill ha- lista" just nu ;)
Är tyvärr mästare på att köpa upp pengar, så ska försöka att inte köpa allt för mycket kläder, då min garderob är full och min plånkbok mindre full.. Men jag tror att det är fler än jag som älskar att shoppa och nästan alltid hittar något som man verkligen vill ha, haha! :D
Kisses.
 

Kommentarer
Postat av: Angelina

snyggt!! :) tkr du om camoflage? :)

2012-08-09 @ 16:16:22
URL: http://leath.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback