Dagen före julafton ~

Hellu!
Har inte sovit något vidare inatt, ni vet när man lägger sig sent och sen vaknar vid 02.30 helt klarvaken och kan knappt somna om, nej usch.. 
Men vi struntar i alla negativa saker, för imorgon är det ju faktiskt julafton! :D
Är såååååå nyfiken på alla julklapparna, och detta året har jag inte listat ut så många ;)
Tror jag vet vad det är i några av paketen, jag är nämligen sån som klämmer, lyssnar och skakar alla paketen, haha! :P
Har inte önskat mig något speciellt i år, mest kläder, pengar, presentkort, kuddar till rummet osv.. ♥
 (2) British Fashion.forever young.
beach | TumblrJonnamaista
 
Vad önskar ni er i julklapp? :)

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

sv; ja :D

2012-12-23 @ 13:43:05
URL: http://tjejenida.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback