Övernattning med brudarna!

Tjenare!
Som ni vet så sov jag över med några kompisar inatt, Julia, Lovis & Moa :)
Superkul hade vi, riktig tjejkväll med sex and the city, popcorn och tjejsnack!
Tog även bussen in till stan, jag, Julia & Lovis och tog en fika & shoppade! :D
Kommer upp ett inlägg senare med minishoppingen, haha :P
Shoppar inte lika mke längre, då jag tänker över om jag verkligen kommer använda plagget senare, vilket jag har erfarenhet av när jag som 10/11- åring köpte 10 new yorker t-shirts som jag aldrig skulle använda idag..
Ska in till stan imorgon också med Zana, Elin & Moa och sen blir det tjejkväll ;)
Har somsagt fullt upp, så kvällen har jag spenderat med familjen ♥
Ha det bra alla läsare, puss!
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

härligt sötnos! :D

2012-12-29 @ 11:35:09
URL: http://cjssong.se
Postat av: bexollila.

imorgon är det nyår, hur ska du fira det :D ?

Svar: Med familjen, hur ska du fira? ♥
Fanny ✞

2012-12-30 @ 13:40:24
URL: http://www.nattstad.se/bexollila


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback