Supermysig kväll med pojkvän ♥

God Kväll!
Skulle kanske passa bättre med något i stil med "God Natt", fast det passar inte in så bra.. ;)
 
Så ja, har haft fullt upp idag kan jag säga..
Började dagen med att åka runt stan och uträtta lite ärenden, sen åkte vi mot Karlskrona till min moster och hennes man och åt middag :)
Supergott var det, och extra kul att få se deras nya lägenhet, som var hur mysig som helst!
Vid 6- tiden var vi hemma och en liten stund efter kom min finaste pojkvän hit, och åt godis framför hyrfilm ♥
Supermysig kväll, men blir ju tomt när han åkte för en liten stund sen... :P
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, godnatt :D

Kommentarer
Postat av: Julia Lindblom

Åååååh, ni är sååååå söta tillsammans!! Jag dööör, haha, Elias och jag vågar ju knappt ens vara ensamma o.o'' haha <3 kramis <3 / Julia

2012-12-16 @ 16:52:16
URL: http://citerade.blogg.se
Postat av: Julia

Åååhhh, ni är sååå söta tillsammans!!!! Jag dööör <3 jag och Elias vågar ju knappt vara ensamma med varandra, vi är blyga vi... Haha! Kramis <3 * / Julia <3 ~

2012-12-16 @ 16:54:25
URL: http://cutepage.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback