Hmm.. Vad ska jag göra idag?

Your image is loading...
"Fanny sitter på sitt rum och tänker ut vad hon ska göra idag...
Hon tänker & tänker och till slut kommer hon på vad hon ska göra! :D"

Jamen, tjenare!
Har haft en tråkig förmiddag kan jag säga er, men har äntligen kommit på vad jag ska göra idag! :love:
Vid fem - halv sex ska jag nämligen dra till Oliver, kolla melodifestivalen & mysa!
Han har vart på läger typ hela lovet, och näst sisa lovdagen måste man ju träffa honom liksom ;)
Imorgon bär det av till Vimmerby på smålandsmästerskap, så måste åka vid typ 08.00 imorgon..
Hatar att gå upp tidigt, haha! :c
Den ända saken jag längtar till när sportlovet är slut, är tills jag ska färga håret!
Har väntat i ca. 2 månader på att min favoritfrisör ska ha en tid ledig, och den 8:e mars gäller det! :D
Tänker färga det ännu blondare, eftersom att mitt underhår är mörkblondt och överhåret rätt ljust..
Så ja, det är ju klart man längtar liksom ;) :thumbup:
Anyway.. Dagens outfit kommer upp på bloggen inom kort, so stay there!
Kisses.

Kommentarer
Postat av: K A J J A

sv. eller hur! hon låter ju ingen prata heller utan när nån sak säga nånting går bara hennes mun!



hahah, ja :)

2012-02-25 @ 13:57:25
URL: http://knaskajja.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback