Ny muspekare! :D

Tiny Watermelon
Har ni lagt märke till min nya muspekare? ;)
Tycker den är supergullig!
Hade svårt att bestämma mig, men denna var en av favoriterna.
Kommer säkert att byta snart igen, för det går snabbt att lägga in! :)

By the way..
Har haft en awesome dag tillsammans med familljen & några kompisar!
..Och dom har en supersöt dotter som heter Alice, hihi! :)
Hon är 5 år och enligt henne så är jag hennes bästis, haha! :love:
Vi åt middag där, så ikväll åt vi varma baguetter och oboy!
Mumsigt! :thumbup:
Sen efter så hyrde vi massa filmer på Hemmakväll! :D
.
(Frida hyrde två filmer med och pappa 1, men visar bara dom som mamma och jag hyrde :P)
Om en halvtimma blir det Big Brother också, så ska hämta min filt och krypa ner i soffan nu!
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Anna B

Va gullig du är <3 Ja, hon tycker verkligen om dig Fanny <3

2012-02-22 @ 21:42:03
Postat av: LabolinaMoa

Muspekaren är bara på din blogg dåe?

Hur fixar man det?

Kan man fixa så att man har det hela tiden på datorn.? Alltså vad man än gör? Vet du hur man gör?

2012-02-23 @ 14:43:20
URL: http://labolinamoa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback