Smålandsmästerskap i Vimmerby

Your image is loading...
Vet att jag har blivit lite smått kär i animerade bilder, haha! ;)


Tjeena!
Tänkte slänga in några inlägg innan jag kollar på "Bad Teacher" med mamma, hehe! :)
Sista dagen på lovet känns ju inte så kul att gå upp vid halv sju på morgonen.
Hur som helst, sov i bilen hela vägen till Vimmerby :D
SKÖÖNT!
Gick rätt så bra i grundomgången, sköt 399 och hamnade på en 2:a plats!
Fast i finalen gick det sämre, och där kom jag 4:a av alla sittskyttar.. :P
Men har aldrig gillat den hallen, och blev ju inte så förvånad när det var samma sak detta året också..
Så fort någon går på golvet så skakar det, och ni kan ju gissa hur det känns när massa barn hoppar
och springer bakom.. Haha! ;)
Blev rätt förbannad där ett tag, och då sköt jag ett dåligt skott..  :c
Men är ändå rätt nöjd med mitt resultat, så ska inte klaga en massa.
Ja, imorgon är det skola igen..
Inte allför roligt kanske, men kul att träffa alla igen :)
Så blir jag så himla avundsjuk när så många får lov imorgon & så ska jag tbx till skolan, haha! ;)
Ett awesome lov har det vart, och nu längtar jag till påsklovet, HAHAHAH! :D
Kisses.

Kommentarer
Postat av: gun

ha läst den nu vad fint

2012-02-26 @ 22:54:15
URL: http://gunander.blogg.se/
Postat av: Anonymbloggare.

DÖÖÖÖÖÖR* coolt att du skjuter?(; (om jag fattat det rätt.) :D

2012-02-27 @ 19:18:39
URL: http://randomanonym.blogg.se/
Postat av: hanna

hur gör man så att bilderna ändras? och hur ändrar du "vad heter du"? och så? :) fin blogg! :D

2012-02-29 @ 17:29:11
URL: http://hektogram.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback