Svar på frågestunden!

Hur länge har du och Oliver varit tillsammans?
SVAR: Snart 4 månader.. ;)

Vilken webbplats besöker du varje dag?
SVAR: Facebook! Är en riktig FB- nörd :P
Sen är jag inne på blogg.se varje dag också..!

Vilket är ditt drömyrke?
SVAR: Någonting inom juridik.. Typ advokat :)

Varför just skytte?
SVAR: För att skytte är en del av mitt liv & att skjuta är en av de bästa sakerna som finns ;)

Hur länge tror du Oliver och du kommer va tsm?
SVAR: Ingen aning, men jag hoppas att vi kommer vara tsm länge till :D ♥

Har du någonsin tänkt tanken att ta bort bloggen?
SVAR: Nä, jag tror faktiskt inte det.. Har tänkt några gånger att jag ska sluta blogga för att jag tycker det är tråkigt, men det var inte igår precis.. Skulle ångra mig om jag tog bort den, hehe :P

Ska vi till pulkabacken nu? ♥
SVAR: Haha, inte just nu ;P

Tycker du att det är pinsamt någon gång när du träffar oliver?
SVAR: Nej. ^^

Vem är din bästa kompis?
SVAR: Min barndomskompis Saga.
Men jag har massa underbara kompisar också! ♥


Vad vill du bli när du blir stor?
SVAR: Världsmästare i luft/ korthållsgevär ;)

Har du rökt?
SVAR: Nej, och kommer aldrig att göra det heller.

Vad heter du i mellannamn?
SVAR: Wendy :)

Vad vill du/drömmer om att få jobba med?
SVAR: Någonting inom Juridik.

Din favorit outfit?
SVAR: Svår fråga.. Men denna outfiten är nice :P ;

Kisses.


Kommentarer
Postat av: MariaP

bra svar :)

2012-02-03 @ 22:14:06
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback