Glad chey!

Hej!
Har haft en helt awesome dag :D
Skolan var som vanligt, jag är inte direkt något fan av skolan direkt.. (;
Men helt okej!
Bestämde b.l.a med Zana, Ida & Elin att vi skulle vara imorgon, längtar! ♥
Vi har galet kul ihop, hehe c:
Men en annan sak som jag blev jätteglad över var en liten present jag fick av min kompis Julia :)
Hon har varit i Australien i typ 2 eller 3 veckor, och så hade hon köpt sockersöta örhängen till mig! ♥
(Om ni undrar vad jag har gjort på mitt finger, så har jag dragit av min nagel för långt in..
Eller ah, ni fattar nog vad jag menar ^^)
Men visst var dom söta..!? :3
Tack så suuuuupermycket Julia! :D ♥


Efter skolan bestämde några (Ogge, Erik, Zebbe, Johan, Nico, Moa, Tessan & Jag)..
.. Att vi skulle ha snöbollskrig!
Så efteråt möttes vi vid fotbollsplanen som var FULL av snö & började mula varann, mhahah! ogon/Auge11.gif
Det var asroligt! :D
Sen var jag tyvär tvungen att åka på synundersökning..
Innan hade jag -0.5, fast nu har jag -2.25!
Då måste ha glasögon på heltid :/
Men, men.. Så är det. Bara att gilla läget liksom c:
Kisses. 

Kommentarer
Postat av: Kalle Hedin

sv; Yes ;)

2012-01-23 @ 21:24:35
URL: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: MariaP

Härligt med snöbolls krig

Snygga öronhängen btw

2012-01-24 @ 07:16:36
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: Iddalundstrom

Sv; tack desamma! :)

2012-01-24 @ 21:55:13
URL: http://iddalundstrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback