Hemma från Alvesta..!

Hajj!
Kom hem från Alvesta för 5 minuter sen ungefär..
Det har gått sådär, gick inte vidare tyvärr :/
Men kom ändå delad 3:a kan man säga..
Jag önskar alla andra kompisar som gick vidare ett stort lycka till inför Söraby..! (;
Något positivt med att jag inte gick vidare var att jag slipper den hallen!
Hatar den! D;
Man sitter i en liten källare som det är typ 40° i & kvavt som fan, haha! :P
Efter prisutdelningen, finalen & allt så åkte vi in till Växjö med fam. Jeansson!
Vi åt mongolisk buffé på någon random thai- resturang, hehe ;)
Men gott var det, speciellt med champinjonerna! :D ♥
+ Att jag provade bläckfisk för första gången i mitt liv, haha!
Det smakade inte så mycket.. En blandning mellan kyckling och fisk ungefär.
Nu ska jag iallafall gå & lägga mig, för jag är sjukt trött!!  ._.
Imorgon kommer Oliver hit, tidigt.
Så det är ju en fördel om jag är vaken då ;D

Kisses.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback