Hiss eller Diss? (:

Min familj.♥
Hur skulle jag kunna leva utan er?
Min familj, mina vänner & Oliver är det viktigaste för mig.
Dom ställer alltid upp för mig & finns alltid där för mig.
Så en stor hiss till min familj helt enkelt! (;
Ziperall, OnePiece.♥
Så sjukt sköna ju!
Speciellt efter en fullspäckad dag med massa stress och bara krypa ner i en mysig Ziperall!
Jag har en svart Ziperall, som jag är smått förälskad i.
Den är tjock, gosig, mjuk & helt & hållet AWESOME!! :D ♥
Jag föredrar helst en Ziperall, för OnePiece är väldigt dyra.. :/
Och kvaliteten är minst lika bra, om inte bättre! (;
Godisförbud!
..iallafall för alla godisälskare!
Tro det eller ej, men jag hissar faktiskt godisförbud.. ô.Ô
Jag äter alldeles för mycket godis, chips, popcorn osv..
Bestämde med mamma att om jag höll uppe i en månad så skulle jag få 200kr (:
I början var det sjukt svårt, trodde jag skulle dö eller något ^^
Men efter ett tag kände jag inte samma sug efter något sött.
Obsavera att jag inte skrev att suget försvann helt, för jag är alltid sugen på godis :3
Det är faktiskt nyttigt att ha uppehåll ibland, tycker iallafall jag.. Haha :D
Så den 7/2 får jag äntligen äta snacks igen.. :* ♥
Dunderhumor!
Som ni säkert vet har jag en väldigt dålig humor, höhöhöh..
Men något jag alltid garvat åt är Dunderhumor! 8D
Deras videor är så klockrena & sjukt roliga!
En sak dom hade med i deras senaste video förstår jag verkligen inte hur dom kom på det! ^^
"- ÅÅÅÅÅÅÅÅH, vad söt! Får man klappa? :3
- Jaa, visst får du det! :D
- Aah, sånt är bra att veta! Hejdå (;"


Att vara sjuk..!
Usch! Jag hatar det verkligen D;
Man missar massa i skolan & kommer efter.
Och vem vill vara trött, hängig, snorig eller ha ont i magen, må illa & inte ha någon matlust? :/
INGEN..
Skolmat.
Inte ens tacosen på skolan är god!
Klumpar i köttfärsen som är rosa innuti, äckliga tillbehör & frusna majs! D;
Hur lyckas man igentligen?
Har nog aldrig hört någon som gillar skolmaten..!
BLÄH!
Skitsnack.
Det är något jag verkligen hatar!
När folk går bakom ryggen på en, även om sanningen kommer fram förr eller senare.
DISS!
Kisses.


Kommentarer
Postat av: MariaP

:)

2012-01-18 @ 20:41:28
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback