Lär känna mig bättre, med udda frågor! :D


Nämn något som gjorde dig glad igår: Hmm.. Att träffa Ebba, Edde, Emma & alla andra roliga människor! :D
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov....
Vad gjorde du för 15 min sedan? Svarade på kommentarer & lyssnade på  http://annaellinor.devote.se 's videobloggar!
Det sista du sa högt? HAHAHA, SCHYSST! c:
Det senaste någon sa till dig: - Ska jag gilla det åt dig?
Vad har du druckit idag? Blåbärssoppa, Coca-Cola, Fanta & Vatten.
Vad var det senaste du åt? Tårta & Kladdkaka, på grund av att pappa fyller år har det blivit massa fika & onyttigheter :3
Vad var det senaste du köpte? En popcornmeny på biostaden ^^
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt D;
Godaste glassmaken? Ben & Jerry's coconutterly fair..! ♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte... ^^
Sover du tungt? Nej. 
Drömmer du mardrömmar? Mmm.. Ibland. Fast oftast konstiga & osammanhängande drömmar ^^
Favoritklädsel? Ziperall & EdHardy skor :D
Favoritlåt just nu? Har många.. Men jag älskar Won't let you go - James Morrison! ♥
Vad ser du om du tittar till höger? En hall.. c:
Vad gör dig glad just nu? Att mamma sitter bredvid mig såklart! :)
Vad ska du göra härnäst? Gå och lägga mig antagligen.
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Trött & Flummig.. ;D
Favoritgodis? Svårt.. Men är inne i en period som jag kan äta ihjäl mig på nappar.. Så får la bli nappar! ;D
Kläder just nu? Svart knut- blus, Vitt linne, Jeans & Svarta strumpor.
Sommarplaner? Ingen aning..
Hur många kuddar sover du med? 3!
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska! Är alltid pigg på natten c:
Vad är viktigast för dig? Mina nära & kära, skyttet & kompisar!
Är du kittlig? Ja, lie överdrivet kittlig :3
Snarkar du? Nope.
Stjärntecken? Fiskarna :)
Äckligaste insekten? Alla insekter förutom nyckelpiga! Insekter är det äckligaste jag vet, euw. D;
Stökigt el välstädat? Mittemellan ^^
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar, lov & Oliver.♥

Kisses.


Kommentarer
Postat av: A ll y s a n d r a

Nu finns dagens blogg vinnarna uppe, ta en titt och se om det blev du :)

P e a c e !

2012-01-16 @ 15:45:25
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: Jonnie

haha ja de tycker jag ;)

2012-01-16 @ 18:33:22
URL: http://www.Alwaysfabulous.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback