Rosenlundsträffen..!

Hajj!
Det blev ingen bloggning igår, jag vet..
Satt i bilen i sammanlagt 6 ½ timmar D;
Det är mycket det.. ;)
Men iallafall, var ju på tävling i Jönköping då.
Lokalen låg inne i "Ungdomens Hus" eller vad det nu hette, och det var ascoolt :P
Det fanns en luftgevärshall, dansstudio, musikrum, scener, skatehall, biljardbord, pingis, caféteria, klättervägg & massa andra hallar med olika saker i..
Igår var det b.l.a rullstolsbasket, breakdans & gymnastik! ;)

Tillbaka till skyttet..
För Frida gick det jättebra, hon 397/400 & 33 innetior.
Hon vann sin klass med god marginal :P
För mig gick det också bra, jag sköt 399/400 & 37 innetior.
Fast jag kom 6:a i min klass.
Efter prisutdelningen så åkte vi till A6 och shoppade MASSA!
Kolla in vad jag köpte här.
Sen åkte vi och åt pizza, innan vi åkte hem.
Kyckling & Champinjoner = ♥
FAANTAA EXOOTIIC! ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback