Skyttetävling i Braås..!

Hejj!
Detta blir ett rätt sent inlägg, men har inte haft tid att blogga för att vi kom hem rätt sent ifrån tävlingen..
Frida kom 1:a i sin klass och jag kom 6:a i min..
Det gick inte så bra för min del, för att jag ser skitdåligt.
Ska på synundersökning igen på måndag, sköönt! :)
Här kommer två bilder från dagen:
Det var en rätt mysig hall, rätt liten..
Sen var det typ 4 banor i varje hall, så man blev inte direkt störd av att det fanns många skyttar i lokalen..! :)
Efter prisutdelningen så åkte vi förbi min kära farfar och fikade lite grann & snackade och så.
Dom kom hem från kanarieöarna den 14 januari, och dom var bruna som pepparkakor! :D
Blev lite avis & kände mig som ett vitt lakan i deras närhet...
HAHA :P
Påvägen hem var jag sjukt hungrig, så vi åt på donken innan vi körde vidare! ;)
Ja, sen kom vi hem vid typ nio..
Ledsen för dålig update idag, men min mobil ville inte sammarbeta när jag skulle blogga D;
Kisses.

Kommentarer
Postat av: MariaP

Du fick ju pokal

2012-01-22 @ 17:41:46
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback