Utmaning!

Jag blev utmanad av Cjssong
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 1,5 år.. Så jag gjorde inte så mycket intressant c:

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Hmm.. Jag fyllde 11 år, kom 5:a på SM och campade i Halmstad :P
3) FEM SNACKS DU GILLAR
Pringels chips (Sourcream & Union)
Lösgodis
Nötter (Hasselnötter, Cashewnötter & Jordnötter)
Popcorn
Pepparchips! :D

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Mange Bjuder
Moves like jagger
Välkommen in
It will rain
Jag gråter bara i regnet

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Åka till USA :D
Gå på en shoppingtur med en vän
Hoppa fallskärm från ett flygplan
Köpa en lyxvilla
Sätta in resten på banken (;
6) FEM DÅLIGA VANOR
..Att jag biter på naglarna
..Att jag är dålig på att städa mitt rum, vilket jag borde göra oftare :P
..Att jag spenderar pengar för snabbt
..Att jag pratar i sömnen
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Blogga
Skjuta
Äta chips
Sova
Fotografera/Filma

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Obekväma kläder
Förstora kläder
Nithalsband
Runda glasögon..
Kommer inte på nått mer D;
9) FEM FAVORITSAKER:
Datorn
Mobilen
Britney Spear's parfym
Luftgevär
Korthållsgevär.♥

Jag vill utmana dessa 5 pers:

Kommentarer
Postat av: Hania

Okej!

Jag gör den just nu!

2012-01-02 @ 16:11:00
URL: http://haniias.blogg.se/
Postat av: Cajsa

göres?

2012-01-02 @ 16:57:17
URL: http://cjssong.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback