Marknaden med bästa tjejerna! ;)

Hejhej!
Blev sen bloggning ikväll, men vad gör det? :)
Har haft sjukt kul idag på marknaden tillsammans med Linn, Olivia, Elin & Ludde :D
Först gick jag, Linn & Olivia på marknaden och åt kanderade mandlar, äpplen och kollade bland alla marknadsstånden.. :thumbup:
Sen gick vi till karusellerna och mötte Elin påvägen dit, sen gick vi in på Lagerhaus och då köpte jag en awesome mugg! ;)
Efter det så mötte vi Ludde & då åkte vi batman :D
Fattar fortfarande inte att jag vågade åka, haha! :P
Ja, ni ser ju själva hur läskig den är.. :o
Olivia skrek hela tiden, så jag blev halvdöv.. Haha, skämtar bara :)
Jag mår bra.... :thumbup:
Och när jag mår bra är det ett bra tillfälle att träna lite, så jag åkte och tränade med pappa och kom hem vid typ 9 :P
Så nu ska jag snart lägga mig, sov så gött :*
Kisses.

Kommentarer
Postat av: gun

mums se gott ut

Svar: japp, supergott!
Fanny ✞

2012-07-14 @ 23:20:44
URL: http://gunander.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback