Mys på Öland!

Hejhej!
Har nyss kommit hem från Öland efter en supermysig eftermiddag :D
Dagen började med en lång dusch och sen åkte jag till Oliver! :love:
Saknat honom sjukt mycket, så det var jättekul att träffa han igen..! :)
Sen vid tre åkte jag hem & sen raka vägen till Öland med familjen.
Så grillade vi korv på stranden & fikade, solade och badade ;)
Jättemysigt faktiskt!
Senare på kvällen åkte vi till våra kompisar och badade i deras pool också, haha! :P
Så nu har jag duschat igen och ska packa det sista inför Stockholms- resan imorgon.. :thumbup:
Blir att gå upp tidigt, så ska lägga mig snart också :)
Ha det så bra! :love:
Kisses.
 

Kommentarer
Postat av: | photo |

Sv; Härligt! ja!:D

2012-07-03 @ 22:28:31
URL: http://jossesphoto.blogg.se
Postat av: Anna B

Snygging, du är så söt & fin <3

2012-07-03 @ 22:48:15
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

vart på Öland var ni?:)

2012-07-03 @ 23:51:10
URL: http://patriciac.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback