Dagen i bilder!

Hellu..!
Tänkte lägga upp lite bilder från dagen, so here we go:

Påväg mot museét i bilen, sen är de andra bilderna från Kronan- utställningen och en gammal skola :)
Temat denna säsongen var pirater, men jag fick ingen bra bild därifrån.. :/

Sen tog vi en liten fika, som blev kladdkaks- muffin, kolakaka & coca- cola! :thumbup:
+ att jag köpte jag en söt påse med chokladmynt och lite annat smått och gott.. ;)

Efter några timmar på museét så hade vi gått igenom allt, så då begav vi oss hem igen. :P
Då tog vi ut paketen, som jag blev så glad för! :love:
Kommer strax upp på bloggen vad som fanns i paketen! :D
Kisses.



Kommentarer
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Den där muffinsen såg riktigt god ut! Vad var det för muséeum? :)

Svar: Det var länsmuseét inne i stan :)
Fanny ✞

2012-06-18 @ 22:49:45
URL: http://majakron.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback