I'm back!

Your image is loading...
Tjaaou!
Nu är jag tillbaka igen, hehe! ;)
Efter en awesome klassresa på Öland kan man inte vara annat en trött, haha! :D
Somna vid halv två & vakna halv 7 är ingen bra kombination känner jag..
Fast jag tänker inte klaga, för vi har haft grymt kul! :thumbup:
Tog lite bilder på rummet och på mina grymma vänner som ni kanske får se sen! :)
Alla vill ju inte att jag ska lägga upp bilder på dom på bloggen, så lägger inte upp alla.
~
Okej, igår samlades alla vid runt tio- tiden..
Sen fick vi nycklarna till våra rum, och då packade vi upp och bäddade.
Det kändes som att inreda sin egen lägenhet eller något, haha!
Felicia och jag flyttade på det mesta, fast vi ställde tillbaka allt på sin rätta plats när vi skulle åka hem igen ;)
Dessutom gjorde vi en myshörna med massa täcken, filtar och kuddar där vi satt och snackade på kvällen..
Sen fick vi fika, mellanmål, korv & hamburgare, och såklart massa godis, chips & popcorn! :P
Jag tillbringade över halva dagen/kvällen inne i killarnas rum och körde SKP, snackade och skrattade :thumbup:
Fast sen kom killarna in till oss, men vid tio var dom tvugna att gå ut för att vi skulle sova då.
Fast vi pratade med dom på skype istället, haha! :D
Så klassresan var helt freaking amazing!
Efter sommaren delas vi upp i nya klasser inför högstadiet alltså..
Kommer sakna min gamla klass, men den nya är inte heller så dum! ;)
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Låter riktigt skoj:)

2012-06-03 @ 16:32:35
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Emmy

sv;

Yes :D Nej regn, uh.. Var dock ute & sjöng singing in the rain ahhahaha.



Jag gjorde inte det tyvärr, men du kan få lite ändå :) Kastar nu, redo?

2012-06-03 @ 17:20:08
URL: http://eeemmylam.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback