Mys i Borgholm..!

Ciao!
Midsommardagen tillbringade jag på Öland, så gott som hela dagen.. :)
Åkte till borgholm på förmiddagen och tog en glass, kollade i affärerna osv.
Hittade inget speciellt, var mest skit om jag ska vara ärlig..
Så det blev bara en glass, hihi! :D
Efter det så åkte vi till morfar och hälsade på lite, gosade med hunden, fikade lite och fick med oss 2 liter jordgubbar hem och massa rabarber! :D
Så det blir nog att göra en rabarber & jordgubbs- paj någon dag, för det är riktigt smarrigt! :love:
Påvägen hem åkte vi runt farfar & Stina som campade med sin husbil på en camping som också låg på Öland..
Ännu mer fika blev det då, haha! :P
Men det blev inte en så vidare lång stund, för vi var så hungriga.. Då åkte vi till närmsta gatukök och åt. ;)
Supergott var det dessutom, och jag åt upp på minst tio minuter, vilket är väldigt ovanligt.. :)
Sen blev det att åka runt HEMMAKVÄLL, hyra film & köpa godis..
Perfekt en regnig dag som denna.. :thumbup:
Nu ska vi kolla film, så vi hörs senare..

XOXO Fanny
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

Du är verkligen skitsöt! Hehe kollade lite på dina bilder & kände mig tvungen att skriva det :) Men du är verkligen de, speciellt för att bara vara 12!:)

Postat av: hobbyfotograf

hoppas du får en bra söndag! :)

2012-06-24 @ 10:40:53
URL: http://bysaandra.webblogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag är påväg till Öland nu:) Är på bron typ nu!

2012-06-24 @ 13:52:11
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Kittie

Gött med glass :D

Svar: Ja, alltid ;)
Fanny ✞

2012-06-26 @ 12:39:22
URL: http://silverstein.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback