Fanny hissar och dissar!

Gamla foton!
Tycker det är så mysigt att kolla igenom gamla foton från när man var liten t.ex. :)
En sjukt söt bild på min lillasyster när hon var typ 3-4 år ↓
How sweet? :love:

Sommarlov!
Hur gött är det inte med sommarlov alltså? :D
Längtar som tusan tills på fredag, då är det äääääntligen skolavslutning.. :thumbup:
Långa böcker!
Jag är väl inte ensam om att älska långa böcker?
Iallafall, så är Mitt perfekta liv ett bra exempel på en bra och lång bok, runt 500 sidor :)
TUMMEN UPP! :thumbup:
Myggor, spindlar, getingar och andra insekter!
Det är verkligen det sämsta med sommaren, insekter.
Jag hatar dom verkligen, speciellt spindlarna.. :thumbdown:
Usch!



Rökning!
Jag förstår verkligen inte hur folk vill röka.
De faller för grupptrycket och vill spela lite coola antar jag, men det är ju bara töntigt.
Hälsan försämras enormt, större chans att man får t.ex. cancer, gulnade tänder, hår och naglar..
Så vad är det som egentligen är bra med rökning?
Ingenting.
Dessutom luktar det illa och man bidrar även till barnarbete nere i U- länderna. :thumbdown:
Skor med alldeles för hög sula!
Tycker vissa skor ser rätt fina ut, men de flesta är riktigt fula.. :thumbdown:
Kisses.

Kommentarer
Postat av: LIENE

Håller med dig om allt förutom böckerna:) för kommer inte ens halvvägs om jag ska läsa en lång bok. 150 sidor är max, haha.

Svar: SVAR: Haha, okej :)
Fanny ✞

2012-06-14 @ 06:21:18
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Michelle

SV: Haha visst är hon :D

Svar: SV: Ja ;)
Fanny ✞

2012-06-14 @ 11:55:13
URL: http://Http://lovemichellees.blogg.se
Postat av: Frida!

Vad söt jag var där!
(fast jag är ju det fortfarande men en då ;D)

2012-07-07 @ 19:41:03
Postat av: Ali

Din syrra är bara för söt :-*

Svar: haha, ja :)
Fanny ✞

2012-09-19 @ 20:43:56
Postat av: Sötizen

azzå allvarligt hur söt får man va ( din syrra azzå) <3

2012-10-08 @ 20:03:23
Postat av: Sötizen

:D

2012-10-08 @ 20:03:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback