Skytteträning!

Tjenaare!
Kom nyss hem från träningen & sitter nu och kollar lite på tv ;)
Det gick asbra, och leder 9- veckorstävlingen med ca. 6 poäng också :D
Så nu är geväret perfekt inställt till morgonsdagens tävling, awesome!
(HAHA! Ser ut som att jag inte har någon tröja på mig, omg. Men jag har det, bara så ni vet!)
Imorgon är det sovmorgon, så jag får sova ca. 30 minuter mer än i vanliga fall, yeah! :thumbup:
Okej, vi får sovmorgon varje fredag.. Men hur glad blir man inte när man får sova längre? ;)

NU ÄR JAG OTROLIGT AVUNDSJUK!
Saga ska se avicii imorgon!!!!!! :o
Hur nice? :thumbup:
Gaaash, skulle också vilja dit jue.. ;)
Anyway, ska kolla vidare på tv:n nu.
Hörs imorgon, kisses. :love:

Kommentarer
Postat av: SANDRAFOTAR

hej, har en ny blogg IGEN skulle vara kul om du kunde kolla in den och kommentera eller så? :)

2012-03-01 @ 21:54:10
URL: http://sandrafotar.webblogg.se/
Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; jag använder isadora colorful eyeliner 10 black ^^

2012-03-02 @ 17:04:20
URL: http://mokraz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback