Turkeps!

Your image is loading...
Yo!
Har vart på tävling idag, som ni säkert redan visste :P
Gick faktiskt bra, men det krävs mycket kan man ju säga..
Sköt 422.4, vilket jag är väldigt nöjd med :)
Kom 5:a av rätt många, så det är ju bra..!
Synd bara att dom fifflar med priserna..
HUR SOM HELST..
Hade turkepsen på mig idag också, riktigt nice!
Det är egentligen Eddes keps, men jag brukar låna den ;)
Hade ju den när jag kom 3:a på ett SM i Eskilstuna:
ERKÄNN ATT DEN ÄR RIKTIGT SNYGG! :D :thumbup:
Ska fika lite med familjen & farmor nu, men ni får ha det så bra! ♥
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA, trodde det stog "turk-keps" :'D

2012-03-04 @ 19:03:08
URL: http://malinandeersson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback