Ziperallmys!

Your image is loading...
Hej alla fina, underbara, söta, awesome, gulliga, snälla läsare! ;)
Har sjukt tråkigt just nu, men snart så börjar Gladiatorerna, så då kan jag ju roa mig med det.. :thumbup:
Ska inte ni också kolla på det, eller är jag forever alone? :3
Hur som helst, har haft sjukt kul idag med Tessan!
Vi vart ju som sagt i simhallen, och jag tror vi var där i rätt många timmar :P
Fast jag är väldigt känslig mot clor, så det svider i halva ansiktet typ.. :c
Men helt klart värt det, för vi hade ju roligt! :D
Imorgon ska jag och Oliver gå på stan, myyysigt :) :love:
Kisses.


Kommentarer
Postat av: Superdad

Nu sparar du lite godis till mig ikväll, när jag är på bio.... ;-)

2012-03-17 @ 20:13:23
Postat av: Zana

myspys! ha så kul! :D japp,ska titta på gladiatorerna! ha en trevlig kväll :* kramiiz!

2012-03-17 @ 20:30:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback