Gästbloggning

Fannys mamma här jag har lovat att gästblogga så lika bra jag gör det innan jag glömmer det.
För då blir hon nog inte glad.
Fanny har precis nu åkt iväg till Öland och ska vandra och sova i tält med typ 80 st  till, alla femmorna ska göra detta innan dom slutar nu och börjar högstadiet.
Jag fick tyvärr inte ta något kort på henne men man kan säga att hon såg ut som en fullpackad fjällenvandrare
Vi får väll se om dom kommer dit dom ska helt virrigt med bussarna,men i alla fall dom ska gå nästan en mil så jag tippar på att fötterna kommer se ut så här sen.
men det är tur det finns
och 
Hoppas alla Fannys läsare tittar in här ändå och ger massa kommentarer som vanligt så ni håller statistiken uppe.
Så återkommer Fanny i morgon med massa info om resan,ha det så bra allihopa nu.
/Fannys mamma
PS.Det kommer tidsinställda inlägg också ....

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Ja han är världens finaste hih :D

2012-05-14 @ 11:32:01
URL: http://linnhahne.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback