Gör ett eget halsband som ger dig tur!

Your image is loading...
God Kväll!
I helgen köpte jag något riktigt coolt inne på TGR.
En söt liten låda med en mussla och ett halsband i.. :)
Ni undrar säkert varför jag köpte en sån sak, hur freaky som helst.
Men även fast det kommer från en lågprisbutik, så är det jättefint!
Olika färger på pärlan betyder olika saker man får tur på..
Jag fick Rikedom, så jag borde gå och köpa en lott snart :P
Nejmen, ni förstår nog vad jag menar. ;)
Så tänkte berätta hur man gör:
1. Häll ut spriten som musslan ligger i (..och gör det helst över ett handfat) ;)
2. Öppna musslan försiktigt med den lilla blåa saken man får med, och där hittar du förhoppningsvis en pärla.
3. Kolla på förpackningen igen, och se vilken färg som betyder vad.
4. Öppna halsbandet genom att dra ut kedjan så du bara har berlocken kvar.
4. Öppna berlocken och lägg i pärlan.
5. Stäng berlocken och trä i halsbandet igen.
6. KLART! :) :love:
Så om ni också vill ha ett tur- halsband finns det på TGR, ca. 30:-
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Elefantnytt

Jag gav bort sånna en gång :) Det var väldigt uppskattat! :)

2012-05-16 @ 23:04:19
URL: http://elefantnytt.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback