Segern är vår!

She did it! :love:
Så duktig som hon var, så var hon värd alla poäng! :)
Härligt med ESC här i sverige nästa år! ;)
Många ser det negativt, det kostar mycket pengar och så, fast vi tjänar ju minst lika mycket..
Tänk alla som bokar hotell, äter på resturanger osv.. :P
Ja, det jämnar ut sig tror jag..!
Är sjukt glad för Loreens skull, hon vann överlägset över Ryssland.. :thumbup:
Dom lär bli världskända efter sin andra plats i ESC, haha! ;) :love:
Lyckad kväll med rabarberpaj som jag och mamma bakade, glass & ESC! :D
Nu ska jag nog gå och lägga mig börjar bli rätt trött, haha!
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

Tyckte du någon annan var bra än loreen? :)

2012-05-27 @ 11:57:42
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback