Hur jag började skjuta ~

Vinnaren av önskerubriken blev Linnèa, grattis! :)
Hennes blogg hittar ni på skyttelinnea.devote.se ♥
 

HUR JAG BÖRJADE SKJUTA ~

Innan jag började skjuta var jag gymnast, redan i ca. 7- års ålder.
Av någon anledning som jag inte kommer ihåg just nu så ville jag sluta, och såsmåning om ville jag pröva något nytt :P
En granne frågade om jag ville hänga med och testa skjuta luftgevär och jag fastnade direkt!
Så jag tränade en till två gånger i veckan uppe i Läckeby och blev bättre och bättre..
Jag tävlade rätt ofta och efter ett tag ville jag testa att skjuta korthåll också, så då började jag träna i Ålem.
Efter ett tag så blev jag bra i korthåll också och bytte även förening till Ålems SKF i både luftgevär och korthåll.
Ja, och jag har ännu inte tröttnat och kommer nog inte göra det på flera år hoppas jag :D
Mina gevär är mina två kärlekar ju, haha ;)'
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv, hihi ja :D

2012-11-02 @ 13:18:47
URL: http://tjejenida.blogg.se
Postat av: Linnéa

Aw, tack Fanny! :) <3

2012-11-03 @ 19:29:19
URL: http://skyttelinnea.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback