Skyttetävling ~

God Kväll!
Föstår inte att jag har tålamod att sitta och skriva denna texten ännu en gång, då den försvann p.ga. mitt cp- internet.. 
Men fanns väl en gnutta över antar jag, så skriver om allt igen.. :P
Varit på skyttetävling idag, vilket gick rätt så bra!
Kom på en 2:a plats i L13 , vilket betyder att de upp till 13 skjuter i den klassen..
..Och så kom jag 5:a i klass L15 - L20 rem, vilket är bra för att vara typ första tävlingen i rem också :)
Gick även bra för mina klubbkompisar, och så fick jag ju uppmuntra lilla Alexander med att baka cupcakes på min iPhone, haha :D
Avslutar denna lyckade dag med att jag ska göra lite Ginos, mums.. ♥
 
Kisses.

Kommentarer
Postat av: louise

Vad heter appen? :)

Svar: Style me girl :)
Fanny ✞

2012-11-04 @ 18:15:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback