Elitserie finalen..

Tjena!
Är nu påväg hem och tänkte berätta om hur det gick på elitseriefinalen i helgen :)
Var ingen bra start på kvällen innan, stenhårda madrasser i sängarna,
en gubbe som skrek i korridoren och crusing utanför.. Sov ju inte direkt bra, haha :P
Så var det dags, vi åt frukost och fixade oss innan vi åkte till Arenan!
Munktell Arenan som den heter är megastor, fridrotts, minigolf, boul, boxning, skytte, pingis och alla möjliga sporter/aktiviteter finns där ;)
När jag skulle skjuta så gick det inte så bra direkt, sköt bort mig totalt..
Men är ju fortfarande inte dåligt att komma 11 av alla skyttar i min klass i hela Sverige..
Man måste sänka sig för att sedan kunna höja sig, har gått bra för mig nästan hela säsongen så nu kom min dåliga formtopp liksom.
Tur är att det är dags för luftgevärssäsongen nu, så satsar på det nu :D
Vill iallafall gratta mina klubbkompisar Edde och Gustav som tog silver igår
och Ålems- laget som tog guld idag, grymma! 
Men helgen har endå varit galet rolig, shopping, restaurang- besök och hotellfrukost är lyx :)
Bilder på vad jag har köpt kommer upp när jag kommit hem btw.
Här kommer en bildbomb från helgen:
Jag och sötisen Alle ↑
När vi var på Akropolis och åt igår, oxfilé med kantarellsås, bea- sås, champinjoner och stekta potatis ♥ ↑
Skyttehallen ↑
Fika inne på Waynes Cofeé idag ↑
Ålemskyttar & Mönsteråsskyttar ↑
Kisses.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback