Fritidsgården med brudarna!

Hay!
Idag var jag, Julia, Lovis, Amanda och Moa på fritidsgården halva dagen typ :)
Körde lite kinect- spel, köpte godis, snackade osv..
Så ja, haft grymt kul med bästa brudarna som vanligt ju :D
Mötte även Nicolas, Sami och Herman där fast de tyckte inte vårt tjejsnack var särskilt kul, haha! :P
Jag och Moa köpte biljetter till tjejkvällen på Monokrom dessutom, så det ser jag fram emot att gå på tillsammans med henne, Linn och Olivia ♥
Avslutade dagen med lite träning i skyttehallen, så nu sitter jag bara och chillar framför tv:n ;)
Some pictures from my day:
 
 
 
 
Kisses.
 

Kommentarer
Postat av: malva

- absolut! ❤
heter @ malvanystrom, så följ mig så följer jag tillbax :)

Svar: okej, följer dig redan :) ♥@sskyttefanny
Fanny ✞

2012-10-30 @ 21:29:20
URL: http://mkdn.blogg.se
Postat av: Ellen

Härliga bilder :)
sv: Haha tack :)

2012-10-31 @ 17:27:28
URL: http://ttypisktellen.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback