Galet skön helg!

Hejsanhejsan.
Är hemma efter en galet rolig kväll/natt hos Matte :D
Mycket människor, så det var superkul ;)
Om jag ska rada upp alla namnen så var det jag, Moa, Moa S, Tilda, Kajsa, Matte, Annie, Julia, Lovis, Emma, Felle, Alice, Amanda, Anton, Elias, Oliver, Oskar, Lukas, Arvin, Wille, Hugo och Axel som var där fast alla sov inte över! hoppas jag inte glömde någon..?

Vi käkade pizza, snacks, kollade film, körde sanning eller konsekvens och skrattade oavbrutet typ ja.
MÅSTE GÖRAS OM! :P
Alla sov nere i källaren så det blev rätt varmt  och sådär, så vi somnade väl runt 1 - halv två tror jag.. :)
Fullt ös var det med massa sköna människor, tack för en awesome fest Matte och alla som var där ♥
BILDBOMB:
Kisses.

Kommentarer
Postat av: malva

- Aa. Choklad in my ❤

2012-10-21 @ 18:46:18
URL: http://mkdn.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback