Pizza med Moa!

Tjao!
Idag ska jag och Moa käka på pizzerian, så det kommer bli lika kul som alltid att umgås med henne :D
Har varit redovisning idag i skolan, som faktiskt gick rätt bra :)
Knappt några läxor denna veckan och studiedag imorgon, hehe ;)
Så Moa sover hos mig inatt, bra avslutning på dagen!
Sitter just nu och tittar på Pretty Little Liars, älskar den serien ♥
Har redan läst böckerna, men bara sett en del av första säsongen.. Har typ 3 avsnitt kvar :P
Så när Moa är klar på utvecklingssamtalet så ska vi käka pizza, så bloggar jag förmodligen när vi är tbx!
Förövrigt har jag brutit en nagel idag som nu är såå ful, perfect time..
Eller inte, ska fixa naglarna typ 28 oktober, så den hinner kanske växa ut lite iallafall :)
Ha det bra! ♥
Kisses.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback