Dryg vecka, orientering och paket!

Hey alla finisar där ute!
Ber som hemskt mycket om ursäkt för uppdateringen de senaste dagarna, men har haft en så otroligt dryg vecka.
2 nationella prov, 1 matteprov, 1 NO- prov, 3 andra läxor, så min tid har jag lagt på att plugga denna veckan..
Har även tränat en del på skjutbanan och tillbringat tid med min familj, så har inte haft mycket tid över!
 
Idag har jag orienterat halva dagen känns det som, haha, men ca. 43 minuter tog det :D
Sprang med Ida och Zana, och vi sammarbetade jättebra!
Dock var ju vissa kontroller svåra att hitta, men vi klarade det och fick näst bästa tiden av tjejerna i klassen ♥
 
Har även fått paket med VS- sakerna, är så himla glad och mitt rum luktar otroligt gott!
Fick även paket från nelly.com för någon dag sen, men skickade tillbaka sakerna då det inte passade..
Men gör en haul på VS- sakerna imorgon och även på gårdagens shopping från BikBok :)
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

du e så söt kolla gärna in min blogg

2013-04-28 @ 18:22:22
URL: http://jennten.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback