Was happening?

Helt glömt bort bloggen i nån dag, vad hände liksom? :P
Har ett inlägg jag funderar på att fixa, men inte klart än..
 
Anyway, sedan senast har jag tränat massa, skjutit upp ca. 150 skott.
Haha tur att vi har så många skott, så kan i princip skjuta hur mycket jag vill :D
Har även haft första nationella- provet i Engelska, vilket gick bra, och idag gjort ett NO- prov som gick superbra, har dock matteprov imorgon, matteläxa (repetition inför provet) och engelskaläxa.. heh.
Pluggat med min pojkvän också, och spelat in svaren på frågestunden som kommer upp alldeles strax!
 
Fick ett paket från nelly.com idag, men plaggen passade inte särskilt bra så det blir nog en retur..
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback