Tillbaka!

HEY!
Haft en liten bloggpaus i tre dagar nu, men är tbx!
Ibland behöver man bara chilla lite och umgås med sina vänner :)
Igår tillbringade jag dagen med Moa på stan, alla ♥- dag shopping blev det!
En varm choklad på Espresso House gör susen en kall dag.. ✰
Mötte även upp några söta vänner innan vi tog bussen hem efter mycket väntan.
Bussen är ALLTID sen, och när den äntligen kom så gasade gubben som körde bussen ännu mer och dissade oss totalt, fy vad förbannad jag var då :(
Moa sov även här igår natt, så vi kollade på melodifestivalen, en bra film och snackade ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte mysigt att träffa er!
Hur länge väntade ni på bussen efter jag åkt??
Har hänt mig och en klasskompis också!!

2013-02-11 @ 17:30:21
URL: http://footballkid.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback