Min alla ♥-dag

HELLU!
Min alla ♥ -dag var inte den bästa direkt, då jag är sjuk.. :(
Hade hellre tillbringat eftermiddagen och kvällen med pojkvännen men är somsagt sjuk och då vill man ju inte smitta honom..
Men mysigt att kolla lite film med lillasyster och äta god middag med familjen ♥
Det märks att min familj vet exakt vad jag vill ha, då jag fick massa choklad, gelehjärtan och naturgodis, haha!
PERFEKT!
Fick också en bok och en liten söt tavla..
 
På morgonen (igår) så samlades alla kamratstödjarna vid halv åtta i skolan, så jag var ju lagom trött kan man säga.
Mådde igentligen inte bra då heller, men ville inte missa dagen då vi kamratstödjare håller i själva firandet ;)
Årets tema var läskigt, så jag var utklädd till zombie..
Vi hade också kramskyltar på oss, så fick en del kramar kan man säga :D
Efter skolan gick jag hem och bara vilade och åt godis, haha!
Min alla ♥ -dag ungefär.. :P

Kommentarer
Postat av: Emelie Hellström

Sv: Tack så mycket! Okej, skriv till mig när du lagt till mig och vilket nummer du blev så gör jag samma sak, kram! :)

2013-02-15 @ 19:30:07
URL: http://www.mygirlywishes.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback