Mysig dag på stan!

God Kväll!
Har tillbringat så gott som hela dagen på stan idag, först med mamma & sen med Linn och Lydia :D
Jag och mamma drog in till stan vid elva- tiden och tog en fika medans vi väntade på att stan skulle öppna ;)
Därefter uträttade vi lite ärenden och kollade runt lite..!
Vid halv ett mötte jag upp mina saknade vänner Linn och Lydia, som jag tillbringade min dag med ♥
Vi lunchade på Ming Palace, och därefter kollade vi runt på stan lite, gick in på H&M och testade deras blåa mascaror och gröna eyeliners, haha grymt kul var det! :P
Såklart torkade vi bort det sen, för vi såg rätt galna ut ;)
Drog hemmåt vid halv fem- tiden och åt tacos med familjen & pluggade lite.
Har också hunnit med att göra massa melonstjärnor, sjukt goda var dom :D
Lyckad dag helt enkelt och ett bra slut på helgen, hoppas ni också haft en bra helg mina kära läsare, puss :*

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback