Händelserik helg!

God Kväll!
Har igentligen massvis att blogga om, men kanske inte är så kul för er att läsa allting, haha ;)
I vilket fall som helst har jag haft en jättebra helg faktiskt, och spenderat den med fina vänner!
I lördags var vi och bowlade med pojkvän & hans familj, jag är verkligen sämst på bowling, men det var kul iallafall!
Därefter åkte vi och köpte pizza och lite inför kvällen, då jag, Linn och Julia hade en liten sleepover med massa film och godis, hihi :D
Riktigt kul hade vi, och somnade faktiskt ovanligt snabbt... ^^
Idag var vi ute och fotade lite innan Moa och Elin R kom också, och därefter bakade vi chokladbollar, skypade med min pojkvän, dansat och fikat lite!
Kvällen har jag tillbringat med familjen, pluggat och ätit god middag, och nu lite tv- tittande :)
Hoppas ni haft en bra helg också, puss på er! ♥
 
Jag och mina fina tjejer ↑

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback