Önskerubriken ~ Hiss&Diss

Vinnaren av önskerubriken är Josefin, grattis! 
Hennes blogg hittar ni HÄR ←

iPhones - Min absoluta favoritmobil som är riktigt bra och dessutom galet snygg! :D
Finns massa grymma appar till den också & bra kamera :thumbup:
 
♦ Swefilmer.com - Se streamad film helt gratis, inte alltid bästa kvalitén, men det gör inte så mycket.. Vissa filmer är dock VIP och kostar därför pengar, men de flesta är gratis :)
STOR HISS! :thumbup:
Hollister - VÄRLDENS SNYGGASTE KLÄDER! Inte de billigaste kanske men såå snygga och bekväma, stor hiss! :thumbup: :love:
Mellandagsrea - Känns som att butikena rear ut gamla plagg som inte har sålts under de tidigare reorna, himla trist tycker jag.. Diss! :thumbdown:
Slaskväder - Det absolut tråkigaste vädret är slask! När allt är sådär tråkigt, grått, lerigt, blött och ja, slaskig..
USCH OCH FY OCH BLÄ!  :thumbdown:
Players - Stor diss för personer som leker med andras känslor och tror att dom kan få vem som helst. :thumbdown:
 

Kommentarer
Postat av: Klara

SV: hahahha, det tror jag nog inte! Det är mycket enklare än vad man tror! ;)

Åh, tack :D Så bra, allt bra här med!! :D
Hihi, kram!

2013-01-06 @ 21:19:30
URL: http://photoplanet.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Bra Hiss och Diss Fanny:)

sv: Tack, det finns bättre bild på nagellacket på min blogg nu om du vill se:)

2013-01-06 @ 21:50:08
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Q.

Usch för slask!

2013-01-12 @ 18:35:45
URL: http://ngo.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback