Sjuk....

Hey!
Alla är ju himla glada att det är fredag idag, inklusive mig, dock är det ingen rolig fredag för min del..
Gick till skolan och stannade bara i nån timme innan jag kände att jag inte orkade mer, då jag är himla förkyld, kallsvettig och har galet ont i halsen. :c
Ni vet, sån där härlig andedräkt man får efter ätit typ 3 halstabletter redan ;)
Har vilat i några timmar, kollat massvis av vloggar och tagit på mig mysbyxor :P
 Är också lite sur över att smileysarna på bloggen har försvunnit, inte lika kul att blogga utan smileys liksom..
Så om någon vet varför som läser detta får ni gärna säga till!
Ha en bra helg iallafall ♥

Kommentarer
Postat av: Julia Lindblom ❤

Har du inga smailisar? :o om du inte vet hur man får in dom igen så kan jag hjälpa dig med det om du vill. :)
Kramis❤/julia

2013-01-23 @ 09:07:26
URL: http://julialindbloom.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback