Skola & filmkväll ~

God Kväll!
Nu är skolan igen i full gång, känns ju inte så kul att gå upp senast 7 varje morgon liksom..
Fick de första läxorna idag också, en redan tills imorgon och en tills nästa vecka. :)
Nationella proven börjar ju snart också, är jättenervös :P
Men känns ändå som att jag har läget under kontroll, haha :D
Ska kolla igenom läxan tills imorgon lite innan jag lägger mig tänkte jag, var ovanligt enkel läxa denna gången ;)
Har iallafall haft lite filmkväll här hemma med min pojkvän, Annie & Robin, himla kul :thumbup:
Anyway, hoppas ni inte har torkat ut då jag inte bloggat på nån dag, ber så hemskt mycket om ursäkt mina läsare.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

allt bra sötnos? :)

Svar: Ja absolut :) hur är det med dig finis?
Fanny ✞

2013-01-09 @ 21:56:58
URL: http://cjssong.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback