Shoppingen från EMPORIA ♥

Hellu!
Har nu fått in alla kläderna i garderoben och alla sakerna jag köpte i förrgår.
Vilket var massor, så jag har fått möblera om lite bland mina saker och rensa lite i garderoben..
Var iallafall supermysigt att tillbringa en dag med familjen, äta gott och shoppa ♥
Dock hade man sjukt ont i fötterna och var jättetrött efteråt, men det var det värt!
Först 3,5 h i en varm bil till Malmö, sen gå på Emporia i 7 timmar och sedan 3,5 h hem igen i regnet.
Vi var hemma vid runt tolv på natten, så jag somnade direkt.. Var till och med så trött att jag inte vaknade av vädret, som bestod av endast åska och blixtar, för att jag sov så djupt..
Kommer upp en haulvideo strax, men sålänge får ni se en liten titt på lite av det jag köpt:
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad många fina saker :)

2013-06-02 @ 22:03:12
URL: http://nattstad.se/hannypandy
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det var en del shopping där ser jag! Härligt!

2013-06-03 @ 13:06:49
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Alicia

Vilka fina saker!❤

2013-06-11 @ 20:18:01
Postat av: fritzhof

Ge mig fanny! Din lilla apa ! Så jävla snygga kläder och OMG jag är käär i dig och dina kläder! Puss på dig bestie!♥♥
Va någon dag?♥

2013-06-11 @ 21:34:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback