Häng med Julia!

God Kväll!
Ska gå och skära upp lite vattenmelon att mumsa på framför tv:n snart, men ville uppdatera lite först..!
Har fått in en del utmaningar faktiskt så jag ska försöka utföra något av dom i morgon eller ikväll men isåfall laddas klippet upp imorgon iallafall ;)
Fick reda på resultaten på tyskaprovet och matteprovet och jag är supernöjd verkligen!
Är lite stolt över mig själv ändå, hihi :D
Efter en lång skoldag drog jag hem till Julia i denna stormen där vi drack lite varm choklad, pratade och kollade Top Model..

Kommentarer
Postat av: MICHELLE - 15årig tjej med Spastisk Diplegi (muskelsjukdom)

- Eftersom bara du anmälde dig, vinner du :)

2013-03-19 @ 20:07:05
URL: http://michilitemichelle.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback