Lions Cup~

Hellu!
Har tillbringat mesta delen av min dag i Rottne, och skjutit Lions Cup..
Ville igentligen inte skjuta den tävlingen, då jag hatar den skyttehallen och den korta skjuttiden, men eftersom att vi skulle ha en stor chans i lagtävlingen så valde jag att delta iallafall.
Gick dock inte bra, men trots det vann vi lagtävlingen! :D
Min klubbkompis Edwin vann L13 och även sittfinalen, och min andra klubbkompis Evelina kom 2:a i sittfinalen ;)
Min lillasyster kom 5:a i sin klass, även om hon också var missnöjd med sitt resultat.
Jag, Edwin och Evelina som vann lagtävlingen bland alla sittandeskyttar, och min lillasyster på bild

Kommentarer
Postat av: m ormor

ni var jätteduktiga om man rätt inte ligger etta varje gång blir nästa gång jag är jättestolt över er

2013-03-23 @ 21:29:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback