Mina pakeet :D

Detta fick jag idag;
* Taklampa
* Bäddset i leopardmönstrat
* "Teckna det du ser"    -----
* "Skandaler" ur serien Pretty Little Liars ----- BÖCKER
* "Partyprinsessan ----
* Träningsboll för handleden, vilket är bra när jag ska skjuta rem (;
* Hårinpackning
* Adeles skiva
* Presentkort på GinaTricot 150:-
* "Amors bollar"  -----
* "The game plan" -------- FILMER
* "I min vildaste fantasi" ---
* Britney Spears parfym "Fantasy", som luktar skitgott! :D
* Örhängen & halsband i silver
* Almanacka
* MASSA NAGELGREJJS:

* Deo
* Läppglans
* 3 Björnborg trosor
* 1 par FOXY trosor
* 2 svarta leggings & 1 par med skinn på vissa ställen ^^
* 2 halsband
* Ett glasdjur
* 3 ansiktsmasker
* Borstkit
* Chokladtomte
*Badfigur
* FRIDA tidning
* GODIS!
* Lysande hjärta + en awesome bok från Oliver! ♥
* En skitsöt "PIGGY BANK" med 1000:- i
Minibild :3
* 500 :- från farfar
* 500:- från morfar
*Stickad kofta från mormor + almanackan då
* 300:- från farmor
* 4 ramar till min så kallade "kompisvägg"
* En plånbok i skinn
* 1 vit bandaeu & en svart från Gina Tricot & matchande trosor i svart
* Svart nattlinne med trycket "Don't give up" i guld
Är supernöjd med dagen i helhet, mys med familjen, spelat Cluedo & Med andra ord, ätit godis & god mat och såklart öppnat julklappar! ♥
Nu har jag dragit på mig myskläder och ska strax kolla på film med hela familjen..
Har garvat ihjäl mig åt att mitt rum ser ut som en skog eller ett spindelnät, haha!!
På grund av min nya lampa alltså..
Jag lovar att visa bild på det imorgon..♥
Kisses.


Kommentarer
Postat av: Dragana

Wow vad många presenter du har fått! :P Härligt!



God Jul!

2011-12-25 @ 00:16:44
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: ' d anni

- Okej nice :)

Hoppas din julafton var super.b

2011-12-25 @ 11:34:20
URL: http://danielas.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback