Jävligt tidig morgon.

YO!
Eller vad man nu säger.
Jahopp.
Jah.
Vad ska man skriva om idag då.
Sportlovet kanske,har inget annat att skriva om.
Detta sportlovet har varit det tråkigaste jag varit med om :/
Jag menar det verkligen.
Jag har verkligen vart halvdöd och bott i soffan hela sportlovet.
Kul.. ?
SVAR:
No ;(
Det är ju tur att man har sin familj som kan passa upp på mig när jag är sjuk,thihi :)
Igår så var jag på akuten..
Andningsvägen hade typ nästan täppts igen..
Så jag fick andas någon medicin..
Ta blodprov osv..
Då var det förkyldningsastman som var orsaken.
Då fick man köpa massa astmamedicin.
Jah.
Sen idag klockan halv 4 på morgonen åkte vi in till akuten,IGEN....
Pappa bah: "Fanny ska vi åka in till akuten ?"
Jag bah:"Godnatt!"
Haha..
Jag hade sovit tre timmar så man var ju verkligen pigg..
VERKLIGEN.
Men eftersom att det var svårt att andas så hade jag inget val.
Det var iskallt ute.
Jao..
Sen på akuten så vägde jag mig och det visade sig att jag hade gått ner 1 kilo.
Men när man är sjuk pallar man inte äta någonting typ...
Förrutom halstabletter,haha..
Läkaren lyssnade på mig och blablabla!
Jahopp..
Då var det inte astman längre...
Då andades jag "jättefint :D" -_-
Jag bah:" Hejdå..!","Pappa vi åker hem nu :)"
Och så var man hemma vid 6.
Ja..
Sov till halv tio sen..
:)
Idag är jag lite bättre..
Tur det..
JAG TÄNKER INTE ÅKA IN KLOCKAN 4 IMORGON OCKSÅ.
Så detta sportlovet har ju varit... *host*
Jah..
:)
Pappa kom nyss hem med några "super" halstabletter ;P
Dom hette "double action" någonting..
Hittade en bild:
Ja.
Nu pallar jag inte skriva mer haha..
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Emmy Andersson

Har du förkylningsastma jag har ansträngs astma. Det är jätte jobbigt för jag måste ta medicin varje dag. :)



Jag för står att sportlovet inte är kul att bara ligga i soffan. :/ Jag för står aven om det inte har hänt mig. :) <3

2011-02-24 @ 21:22:50
URL: http://http://femmy.bloggplatsen.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback