RoLiG dAg :D

Hejj.
Denna dagen har varit ovanligt rolig.
Jag har i princip skrattat hela dagen,hehe ..
Vi hade slöjd idag..
Ny termin,ny slöjd.
Så nu har jag träslöjd som är dubbelt så kul som syslöjd.
När man kommer in på syslöjden ska man stå bakom stolarna,säga hej och sätta sig när hon säger till,sen ska man lyssna på massa tråkigt prat. När man kommer in på träslöjden så sätter man sig på sin plats och Lasse (slöjdläraren) prickar av vilka som är där,sen börjar man arbeta.
Haha !
Men iallafall..
*Roliga timmen-gruppen* brukar alltid ha den på fredagen men idag fick gruppen jag är med i reda på att vi ska ha den på tisdag, + att läraren som ska godkänna det vi ska göra har vi inte för ens på tisdag.. Bra timeing !
Efter skolan följde jag med Felicia hem.
Vi körde lite tv-spel..
Sen blev det träning i Ålem.
210.5, det var väl inte ett så superduperbra resultat..
Fast jag sköt en 9.8 17:e skottet :/
Jag lägger upp lite olika bilder p.g.a att jag inte hann att lägga in alla bilder från när Felicia och jag fotade ;)
Mitt hår såg ut sådär idag ..
PUSSOKRAM

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback