Gästblogga

Nu ska jag då försöka göra ett litet inlägg åt min dotter hahahha ja vi får väll se hur det går.
Jag gästblogga åt henne bara för att hon har åkt bort 3 dagar kommer hem på Tisdag,hon är på en camping och bor i en stuga med en kompis,och där finns ingen data hehehe jag undrar om hon överlever utan internet.
Jag pratade med henne tidigare ikväll och hon hade badat 5 ggr ,och fått fina komplimanger hmmm undrar om jag behöver vara orolig,nädå tror jag inte litar fullt på min dotter.
Ikväll skulle dom titta på film på 3:an stolthet och fördom tror jag,hon får väll skriva sen vad hon tyckte om den...
Ja det var väll allt jag återkommer med lite mer i morgon,när jag pratat med henne,samt blir det ett annat inlägg i morgon också,hmm undrar vad det kan vara.
Den som läser får se.
Ha det bra alla läsare //Fannys mamma och skrivslav

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback