Nu är Fanny vaken ! :D

God morgon allihopa! :D
..Eller det är ju inte morgon då men jag vaknade för en stund sen :P
Jag ser ut att vara hur trött som helst men i själva verket är jag pigg! :O
Hmm.. :/
Sitter iallafall inne och kollar på regnet som piskar mot rutorna..
Mysigt :)
Enligt SMHI så ska det sluta regna ..
Men vi får se hur det blir, haha!
Igår skulle jag videoblogga, men det blev fel när jag skulle ladda upp den :/
I dag klockan halv 5 var det inbrott på ICA..
Så de får öppna väldigt sent idag pågrund av att de hade tagit sig in genom taket..
Ja, så kan det gå :S
Mamma ska jobba natt, så hon ska sova halva dagen..
Första gången på 8 år typ, haha! ;)
Aja..
Vi har planterat smultron ute på den inglasade altanen, MUMS!
Pappa undrar varför det aldrig finns några smultron..
Hmm.. När jag har vart där ute finns det inget kvar, HAHA! :D
Smultronen jag plockade igår :)
Ni får ha en superra dag!
Puss ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback